HOLA!
krik krik girl. testing2
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

First March
Hye Assalamualaikum 😄


Bismillah. Rasa lamaaaaa sangat tak buka blog ni 😭 rinduuu sangat tapi selalu je takde masa. Kalau ada masa pun tak terbuka jugak sebab kadang-kadang wifi okay kadang-kadang tak. Lagipun yela kan student life busy la. Setiap minggu ada test, quiz bagai kan. Sekarang dah bulan 3 wehh. Tapi ni baru first entry untuk tahun ni sedihnyaaaa  ðŸ˜­ Jeles tengok blog-blog orang lain semua lawaa pastu banyak entry pastu macam tak krik blog aku krik gila huhu sobs siapa je nak singgah blog aku kan huuu 😣 bila la boleh jadi macam irine nadia haih sampai sekarang aku adore dia dahla comel pastu berjaya dah kahwin pulak tu anak dah 3 weh huuuu aku mampu berhuhu je sedih kan hm


Sebenarnya kan tak rancang pun nak update blog malamni sebab nya lusa ada test physics dengan quiz calculus so i should be at my study table! hahaha tapi kan hm entahla hehe aura bulan 3 ni lain macam sikit em. Lagi 2 hari genap setahun dah hm. Apa yang genap setahunnya ? Haaa nanti kalau aku ada masa aku update lagi hahaha sebab... ermm sebab nak pergi sambung study dhni tapi yang pasti aku tak percaya dah setahun berlalu. Rasa macam baru semalam eceyy. Aku pun taktau macam mana aku boleh jadi kuat macam ni. Yang pasti semua berlaku dengan kuasa Allah dan bantuan Allah. Aku hanya mampu merancang dan sesungguhnya susunan Allah itu paling tepat. Semoga yang baik-baik terus hadir dalam hidup aku. Semoga...pengakhirannya adalah bahagia. Semoga!💕


Selamat Malam warga blog! 💤 

1 comment[s]

Status : No need to be worry of your future because it has been planned by Allah as beautiful the way is, all you need is just work towards it. Gambate!


Arigatou!